درباره ما

پریز آسانسور

مختصری درباره شرکت پریز آسانسور

 آسانسور پریز با بیش از ۱۴ سال سابقه در زمینه طراحی، فروش، واردات و نصب و راه اندازی آسانسور و پله برقی مشغول به فعالیت می باشد. شرکت پریز علاوه بر داشتن گواهی طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنعت و معدن، از جمله شرکت‌هایی است که همزمان عضو رسمی اتحادیه و سندیکای مربوطه می‌باشد.

چرا سرویس نگهداری پریز آسانسور

شرکت پریزکوه یگانه به شماره ثبت ۴۲۲۲۲۳ با بیش از ۱۴ سال فعالیت در زمینه طراحی، فروش و نصب و راه اندازی آسانسور و پله برقی، با عنایت خداوند متعال توانسته مسیر تعالی و پیشرفت را به سرعت طی نموده و با ترکیب بهترین برندهای اروپایی با تولیدات خود به یکی از شرکت های مطرح در سطح کشور تبدیل گردد تا در طول فعالیت حرفه ای خود با در اختیار داشتن تیمی از مدیران ، گروه فنی ، واحد کنترل کیفی و پرسنل اداری مجرب و دلسوز بتواند در هر پروژه خود برگ افتخاری به جا بگذارد تا آنجا که کارفرمایان محترم این شرکت با رضایتمندی و اعتماد کامل اقدام به سپردن سایر پروژه های خود به این مجموعه نموده اند.


در ضمن این شرکت مفتخر است عالوه بر داشتن گواهی طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صمت استان تهران ازجمله شرکت هایی باشد که همزمان عضو رسمی اتحادیه و سندیکای مربوطه باشد.

نیروی انسانی
۰
سال تجربه کاری
۰
رضایت مشتریان
۰ %
پروژه انجام شده
۰