درباره ما

پریز آسانسور

مختصری درباره شرکت پریز آسانسور

 آسانسور پریز با بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه طراحی، فروش، واردات و نصب و راه اندازی آسانسور و پله برقی مشغول به فعالیت می باشد. شرکت پریز علاوه بر داشتن گواهی طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنعت و معدن، از جمله شرکت‌هایی است که همزمان عضو رسمی اتحادیه و سندیکای مربوطه می‌باشد.

چرا سرویس نگهداری پریز آسانسور

شرکت پریز کوه یگانه (پریز) در سال ۱۳۹۱ با شماره ثبت ۴۲۲۲۲۳ تاسیس گردید. و توانست در مدت زمان اندک در زمینه رضایت مندی مشتری به یکی از برترین شرکتها در زمینه آسانسور و پله برقی تبدیل گردد. شرکت پریز آسانسور در زمینه طراحی، مونتاژ و نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی با استفاده از مدیران تحصیلکرده و مجرب به همراه گروه فنی متخصص و باسابقه 

در ضمن شرکت مفتخر است علاوه برداشتن گواهی طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صمت، به طور همزمان عضو رسمی اتحادیه و سندیکای آسانسور و پله برقی باشد. این شرکت در طی سالیان فعالیت خود همواره سعی در ارایه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان را داشته و بر این باور است که موفقیت در گرو تعهد در خدمات و کاهش هزینه های مشتری و افزایش سهولت کسب و کار برای آنان است.

۰
نیروی انسانی
۰
سال تجربه کاری
۰ %
رضایت مشتریان
۰
پروژه انجام شده