نکات ساده اما مهم آسانسور

جدیدترین مقالات

ارتباط با ما

نکات ساده اما مهم در نگهداری از آسانسور

نکات ساده اما مهم در خرید آسانسور

خرید آسانسور : نکات ساده اما مهم در نگهداری از آسانسور خرید آسانسور در شرایط عالی برای امنیت کسانی که از آن استفاده می‌کنند حیاتی است. خبر خوب این است که نکاتی مهم در مورد نگهداری از آسانسور وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه کنید خرید آسانسور ساختمان شما بین طبقات گیر نمی‌کند و متوقف یا خراب نمی‌شود.

با سرویس و نگهداری آسانسور می‌توانید عمر مفید آن را نیز افزایش دهید.

خرید آسانسور

شما باید بتوانید از آسانسور خود برآوردی داشته باشید. به این شکل می‌توانید میزان استفاده، فواصل احضار شدن تعمیرکار آسانسور و نشانه‌هایی که خبر از مشکلات فنی آسانسور می دهند را ردیابی کنید.باید به صداهای نامعمول آسانسور یا مثلا جیرجیر کردن در آن توجه کنید.

به این شکل هنگام تعمیر آسانسور راحت‌تر می‌توانید مشکل آن را تشخیص و به تعمیرکار انتقال دهید.

تعویض قسمتهای معیوب

چراغ‌های داخل کلید‌های آسانسور چه در طبقات و چه در کابین بالاخره خراب می‌شوند. چراغ‌های داخل کابین آسانسور هم ممکن است بشکنند یا بسوزند. بهتر است مطمئن شوید مشکلات این چنینی هرچه زودتر برطرف می‌شوند تا حادثه‌ای پیش نیاید یا ساکنین ساختمان اعتراضی نکنند.

عدم استفاده از شوینده های صنعتی در آسانسور

قطعات اصلی ساز و کار‌های داخلی آسانسور در تماس با مواد نا‌آشنا ممکن است فرسوده شوند. در واقع اصلی‌ترین دلیل مشکلات فنی خرید آسانسور، فرسودگی به خاطر تماس با مواد شوینده‌ای است که نیرو‌های نظافت ساختمان برای انجام امور نظافتی آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شوینده‌ای که مورد تأیید سازنده‌ی آسانسور نباشد در دسترس ندارید بهتر است اصلا از خیر استفاده از مواد شوینده بگذرید.

خرید آسانسور

بیش از ظرفیت آسانسور از آن استفاده نکنید

نظافتچی‌های ساختمان کسانی هستند که بیشتر از همه با آسانسور وسایل سنگین حمل می‌کنند. استفاده‌ی بیش از ظرفیت خرید آسانسور روی مکانیزم‌هایی که باعث می‌شوند آسانسور درست کار کند فشار می‌آورد و این ممکن است برای کسانی‌که از خرید آسانسور استفاده می‌کنند خطرات جدی ایجاد کند. اگر مجبورید هر چیز سنگینی را در ساختمان بالا و پایین کنید بهتر است آسانسوری مخصوص بار برای ساختمان در نظر بگیرید. ( نکات ساده اما مهم در نگهداری از آسانسور )

 امنیت آسانسور هنگام آتش سوزی را بررسی کنید

امکان فرار اضطراری از آسانسور هنگام آتش‌سوزی را بررسی کنید. در صورتی‌که از ایمن بودن آسانسور خود برای مواقع اضطراری مطمئن نیستید، از یک شرکت معتبر سرویس و نگهداری آسانسور مشاوره بگیرید.
دمای اتاق موتور آسانسور

دمای این اتاق باید بین ۱۵ تا ۳۲ درجه‌ی سانتی گراد باشد.

نظافت آسانسور

درها، شیارها و لامپ‌ها را تمیز کنید تا با اعتراض از سوی ساکنین ساختمان مواجه نشوید.

( نکات ساده اما مهم در نگهداری از آسانسور )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *